Verzenden, Betalen & Retourneren

Verzending

Wij bieden u de volgende mogelijkheden voor verzending:

  1. Binnen Nederland €4,95.
  2. Internationale zending: Belgie: €6,50, Luxemburg: €12,95, Duitsland: €6,50, Noorwegen: €56,70, Polen: €11,-. Andere landen zijn op verzoek ook mogelijk.
  3. Afhalen in Zeewolde op afspraak. Uiteraard geen verzendkosten.
  4. Een bestelling boven de €75,- is gratis. Alle verzendkosten zijn geheel voor onze rekening.
  5. Gedurende de laatste vrijdag van elke maand, zijn alle (op deze vrijdag) bestelde en betaalde artikelen via onze website vrij van verzendkosten, bij een bestelling van €29,98 of meer. LET OP! achteraf verrekenen of terugbetalen van verzendkosten gaat niet. 
    U zult uw pakket dan op maandag of dinsdag via GLS kunnen verwachten.

De hier genoemde bedragen (€29,98 en €75,-) zijn natuurlijk inclusief BTW.

Wij verzenden zoveel mogelijk met gebruikte dozen en hergebruikte opvul materialen. Dit om zo min mogelijk te verspillen. Is er geen geschikte gebruikte doos dan pas pakken wij een nieuwe doos. Vandaar dat u soms dozen krijgt die een andere naam hebben dan Groene Beer of waarop u ziet dat er een ander verzendlabel af is gehaald. In de doos kunt u soms plastic vinden als opvul materiaal. Dit plastic is afkomstig van de groothandels en fabrikanten, waar wij inkopen, die het helaas af en toe nog gebruiken, wij hergebruiken dit om uw producten zo veilig mogelijk te versturen.

Betalen

Wij hebben diverse opties:

  1. Bankoverschrijving: u bestelt en maakt zelf (via uw bank) de betaling naar ons (Mollie) over. Bestelling wordt verstuurd zodra de betaling binnen is.
  2. Ideal: Veilig via uw bank betalen.
  3. Klarna achteraf betalen. U betaald €1,- extra voor deze dienst.
  4. Bancontact/mistercash: dit is het Ideal voor onze Belgische klanten.
  5. Sofortbanking: dit is Ideal voor onze Duitse klanten.

Retourneren

Is het artikel niet naar tevredenheid? U mag binnen twee weken uw artikel retourneren. Wel wetende dat de retourkosten voor de koper zijn. Zodra wij het artikel hebben ontvangen storten wij het bedrag van de artikelen retour.

Mocht er onverhoopt iets met het artikel aan de hand zijn dan proberen wij met u een redelijke oplossing te vinden. De artikelen worden voor verzending gecontroleerd. U dient altijd via de e-mail een foto van het defect aan ons te sturen zodat wij dit goed kunnen beoordelen.

Wij zullen eerst proberen het artikel te vervangen door een nieuw artikel. Mocht dit niet mogelijk zijn zoeken we een andere oplossing.